28 feb. 2022
Vroeger kon je zelf bij de iPad je telefoon of pasje scannen, vanaf heden is dat niet meer. Het sparen van de Piggy punten gebeurd via het kassasysteem. Wij scannen je telefoon of pasje en de punten staan erbij voordat je de winkel uit bent!
Beste klant,
Afgelopen maandag hebben wij ons kassasysteem vernieuwd. Hier zijn wij erg trots op! In het begin zal dit vooral wennen zijn. Met zo'n mooi en goedgevulde winkel en met meer als 800 producten is het lastig om het hele systeem goed onder de knie te krijgen. Dit lukt gelukkig iedere dag een stukje beter. Het mooie van dit systeem is dat je voortaan niet meer naar de pin toe hoeft te lopen maar dat wij met de pin naar je toe kunnen komen. Wat nog meer een mooie vooruitgang is, is dat het Piggy spaarsysteem voortaan in de kassa verwerkt zit. Hoe dat in zijn werk gaat lees je hieronder!
Piggy's sparen
Zoals net gezegd is het sparen van Piggy's iets veranderd. Vroeger kon je zelf bij de iPad je telefoon of pasje scannen, vanaf heden is dat niet meer. Het sparen van de Piggy punten gebeurd via het kassasysteem. Wij scannen je telefoon of pasje en de punten staan erbij voordat je de winkel uit bent! Een aantal dingetjes zijn hierin belangrijk voor u:
- Het is (nog) niet mogelijk om punten na betaling toe te voegen. Wij proberen zoveel mogelijk naar de Piggy pas te vragen, mochten wij dit vergeten zou u dit dan zelf aan willen geven.
- De bonnetjes die wij hebben meegegeven in verband met de niet werkende iPad blijven geldig. We kunnen deze nu nog niet toevoegen maar we zijn druk aan het kijken hoe we dit op kunnen lossen.
- Beloningen dienen voorafgaande aan de betaling te worden verzilverd. Na betaling is dit niet meer mogelijk. Voor de borrelplanken blijft gelden dat deze vooraf besteld moeten worden.
Uiteindelijk is het systeem voor u en voor ons een grote stap vooruit. We kunnen nu nog beter inspelen op de wensen van de klant en kunnen nog flexibeler zijn in een mooi seizoensgebonden assortiment!
Wij hopen je zo voldoende op de hoogte te hebben gesteld! Mochten er vragen zijn dan horen wij dit uiteraard graag.
Hopelijk tot snel in onze winkel!